Sightseeing in en om Perth - Reisverslag uit Fremantle, Australië van Elske Kiefte - WaarBenJij.nu Sightseeing in en om Perth - Reisverslag uit Fremantle, Australië van Elske Kiefte - WaarBenJij.nu

Sightseeing in en om Perth

Blijf op de hoogte en volg Elske

16 September 2012 | Australië, Fremantle

Haj allen.

Hoest in Nl? Hier is het echt super weer joh! Het is nu nog rond de 25C denk ik..
Hieronder een verslagje vd afgelopen dagen.

Na een paar daagjes Perth begin ik t aussie gevoel intussen wel te krijgen! De mensen hier zijn heel vriendelijk en willen je met alles helpen! Dus zelf moet je ook altijd zelf een glimlach houden zijn hiervoor de wijze woorden. ;-)
In Perth zijn veel backpackers. Ik heb al veel Engelsen, duiters en chinesen gesot maar nog geen Nederlanders!

Zoals ik al angekondigd had, had ik vrijdag de cursussen. Dit was de hele dag. Hierbij heb ik ook een nieuwe simkaart met AU nummer gekregen dus ik kan niet meer op mijn eigen nummer gebeld of gesmst worden. Dat jullie t ff weten. Das voor mij voordeliger...

Vrijdag ben ik ook naar een nieuwe kamer verhuist. Helaas zit ik nu op een kamer met enkele erg luidruchtige meiden en een altijd dronken oude vrouw. Je kunt het je dus wel voorstellen dat ik de afgelopen nachten nog niet zoveel geslapen heb! En zo is dr altijd wat! ;-)

Gisteren heb ik een hele lange wandeling gemaakt. Ik ben met een canadese backpacker naar Heirrison Island geweest. Hier leeft een groep kagoeroes. Wij hebben er 2 gezien. Eentje kwam zo bij je. Heel leuk!
Daarna hebben we onze.tocht voortgezet naar Kings Park. Na een lange steile trap kwamen we in het park. Dit is het hoogste punt om van heel Perth een mooie foto te maken. Dit hebben we dus ook gedaan. Verder was het wel leuk om door het park heen te lopen.
Vanmorgen moest ik alweer vroeg op. Want ik ging walvissen op hun doortocht kijken. We hebben deze vanaf een ferry bekeken. We hebben er 2 gezien. Het was nog vroeg in het seizoen. Verder kwamen ze niet heel dicht bij de boot. Ook hebben ze niet gesprongen oid. Een goede foto maken was dus lastig. Maar t was zeker vet! Hierna ben ik nog ff in Fremantle (een andere plaats hier vlakbij) gaan rondkijken en toen weer met de trein terug naar Perth gegaan.

Voor morgen heb ik nog niet zoveel in de planning. Ik denk dat ik ff ga kijken of ik mijn weg naart strand vind! :-P Hopen op weer heel mooi weer! ;-)

Nou ik heb jullie hopenlijk weer een beetje op de hoogte gebracht van mijn avonturen hier..

Lieve groetjes vanuit hier

P.s ik probeer zo vanaf de computer wat fotos op de site te zetten. Dit lukte tot nu toe namelijk nog niet echt.. :-P

  • 16 September 2012 - 11:08

    Arent En Helma:

    Hoi Elske,
    Leuk om je verhaal weer te lezen en je maakt heel wat mee: kangoeroes, walvissen en een dronken oude vrouw op je kamer.... al is dat laatste natuurlijk niet echt leuk. We hopen voor je dat dat maar tijdelijk was. Je onderneemt lekker veel zeg. Leuk hoor. We zijn benieuwd naar de foto's. Blijf genieten!
    Groetjes, Arent en Helma

  • 16 September 2012 - 13:34

    Deborah:

    Heej Elske,

    Fijn dat je ons weer mee laat genieten van je belevenissen. En wat goed van je dat je de foto's erop hebt gekregen, wordt het nog leuker voor ons.
    Hier in Zelhem gaat het goed. Omdat het hier geen 25 graden is ben ik net bezig met het opruimen van ons zwembad.......
    Jouw belevenissen zijn dus een welkome afwisseling!!

    Liefs Deborah

  • 16 September 2012 - 14:15

    Papa & Mama:

    Leuk je even gesproken en gezien te hebben.Mooie foto's, aan hoeveelheid walvisfoto's kun je zien dat
    je enthousiast was, wij weten dat je het eigenelijk met eigen ogen moet zien, hoe indrukwekkend dat is.

    Ik mis de foto van kangoeroe(Jack)

    Veel zonplezier, pasop dat je niet verbrand
    tip: zet Hollands witte petje op, blauwe hoed.

    gr. P&M

  • 16 September 2012 - 14:21

    Elske:

    Haha. De fotos vd kangoeroes van het eiland staan nog bij het andere verslag! :-P De kangoeroe die ik voer en die foto ervoor hoort bij dit verslag mensen! :-P

  • 16 September 2012 - 15:54

    Jolanda Fukkink:

    Hallo Elske wat leuk om al jou belevenissen te lezen je bent er nog maar zo kort en al zoveel bijzonders gezien, mooi hoor de foto's geniet maar fijn groeten van Henk en Jolanda Ellen en Tom

  • 16 September 2012 - 15:54

    Jolanda Fukkink:

    Hallo Elske wat leuk om al jou belevenissen te lezen je bent er nog maar zo kort en al zoveel bijzonders gezien, mooi hoor de foto's geniet maar fijn groeten van Henk en Jolanda Ellen en Tom

  • 16 September 2012 - 15:55

    Jolanda Fukkink:

    sorry twee keer

  • 16 September 2012 - 21:45

    Fam. Jansen:

    Beste Elske,

    Wat maak je daar veel mee op een dag! Leuk om dit allemaal te kunnen volgen. En de foto's zijn ook supermooi. Tante Hermien volgt je verhalen ook. Jaja.... Ook de groetjes van haar!

    Alleen dat slapen daar moet je iets op verzinnen ;-))

    Veel plezier en we wachten weer met spanning je volgende verhaal af.

    Veel liefs en groetjes van de Jansens!

  • 17 September 2012 - 15:24

    De Lindeboom:

    Hallo Elske Ruud heeft me net ff wegwijs gemaakt over hoe ik op jouw ,,reispagina" kom met aale verhalen en belevenissen.Het klinkt goed je maakt wel veel mee dat is nietr voor iedereen weggelegd menigeen zal jaloers op je zijn.Het is erg leuk dat je ons ook kunt laten meegenieten van je avontuur.
    Hier gaat alles zo z,n gangetje er is afgelopen vrijdag nog een kalfje geboren.Dat is altijd wel weer een beetje happening maar moeder en zoon maken het goed.Verder alles goed,het was ook erg gezellig op jouw afscheidsfeest we hebben veel gelachen en geouwehoerd,het was een leuke avond.Heee.j Elske veel su6 en geniet ervan. gr De Lindebeumkes.

  • 17 September 2012 - 17:38

    Esther:

    Leuk! In zo'n korte tijd al zoveel leuke dingen gezien en beleefd. Je verhalen zijn erg leuk om te lezen. Op naar nog meer avontuur...

    Groetjes,
    Esther

  • 18 September 2012 - 22:26

    Lenny:

    Gaaf hé die walvissen!!!
    Weet nog dat ik dat toen heel onwerkelijk vond

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elske

Actief sinds 22 Mei 2012
Verslag gelezen: 682
Totaal aantal bezoekers 39682

Voorgaande reizen:

11 September 2012 - 30 November -0001

Down Under

Landen bezocht: