Rottnest Island, Pinnacles - Reisverslag uit Rottnest Island, Australië van Elske Kiefte - WaarBenJij.nu Rottnest Island, Pinnacles - Reisverslag uit Rottnest Island, Australië van Elske Kiefte - WaarBenJij.nu

Rottnest Island, Pinnacles

Blijf op de hoogte en volg Elske

19 September 2012 | Australië, Rottnest Island

Good evening everybody!

How are you doing?? Zo vriendelijk is iedereen hier als je een winkel binnen komt:)

Weer ff een kort verslagje van de afgelopen dagen. Maandag ben ik naar het strand in cottesloe geweest. Helaas is het afgelopen met het mooie warme weer en wat het heel koud en winderig!:D Ben er dus niet zo lang geweest. Heb hierna nog ff gewinkeld in Perth. Zijn veel leuke dingen te zien!
Gisteren ben ik met de Canadese backpacker naar Rottnest Island geweest. Dit is een eiland op een half uur met de ferry hier vandaan. Het was heel mooi om te zien! Hele mooie stranden en een groene (en grijze) flora. Ook hebben we de echte eilandbewoners 'Quakka' genaamd gezien. Dit is een mengelmoes van een rat en een kangoeroe die zich gedraagt als een konijn:) zo omschrijf ik hem... Haha. Was wel een leuk beest om te zien hoor. Van dit tripje was ik aardig laat terug in het hostel. Vanmorgen was het weer vroeg dag. Ik ben met een Pinnacle tour meegeweest. Deze tour was met een groep van 10 mensen en 2 jongeren als gidsen. Dus heel gezellig! We reden er in 2 uur heen vanuit Perth en het enige wat je zag was een weg met daarom heen begroeiing. Alleen in het begin was er een tankstation en daarna helemaal niets meer!
Onderweg zagen we al wat kangoeroes langs de weg lopen zoals bij ons konijnen dat doen...
Als eerste zijn we naar het Caversham Wildlife Park gegaan en hebben hier alle Australische dieren in het wild gezien! Hierna zijn we naar de Pinnacles geweeest. Het was heel apart om deze omgeving te zien. ineens werd het groen, zee / zand / bomen dus van alles wat. Ik zal in het kort ff vertellen wat de Pinnacles zijn. Het zijn wortels van de bomen die hier vroeger stonden omhulst in schelpen. Door erosies door de jaren heen, zijn de wortelen boven de grond gekomen. Dit zijn nu de Pinnacles. Heel mooi en warm om er rond te lopen! Na de lunch van de lekkere broodjes zijn we wezen zandboarden. Eigenlijk snowboarden van zandheuvels af! Heel leuk om te doen. Het was weer een leuke, maar intensieve dag!

Morgen is het echter afgelopen met de pret. Dan ga ik naar de boerderij en moet er gewerkt worden:) haha. Nee er zullen daar ook vast nog wel leuke dingen gaan gebeuren! Ik ga naar de ' Drumlane Organic Farm' . Voor de mensen die de boerderij op willen zoeken. Volgens mij ligt dit echt in een gat dus ik weet niet hoe ik daar met wifi verbindingen e.d. zit.

Nou ik ga straks mijn tas maar eens inpakken. Hopenlijk tot snel weer schrijvend!

Kuss

• 19 September 2012 - 14:45

Arent En Helma:

Fijn dat je ons zo goed op de hoogte houdt. Blijf vooral de namen noemen van de gebieden/plaatsen waar je geweest bent. Het is leuk om jou ook te volgen via Google Earth, zo krijg je een leuk beeld van bijvoorbeeld Rottnest Island. In welke plaats staat Drumlane Organic Farm? (adres?). Wie weet kunnen we het ook vinden via Google Earth.
    Heb veel plezier dametje en geniet ervan!!

• 19 September 2012 - 17:04

Deborah:

En, is die Wombat een jongetje of een meisje ;)

• 19 September 2012 - 17:04

Deborah:

En, is die Wombat een jongetje of een meisje ;)

• 19 September 2012 - 17:05

Nelleke:

Wát gaaf allemaal!succes met werken.liefs

• 19 September 2012 - 19:24

Erik & Karin:

Bijzonder fenomeen die Pinnacles, leuk al die foto's. Veel plezier op de boerderij. Lieve groet uit IJzerlo.

• 19 September 2012 - 21:43

Jacco:

hey Elske

mooi verhaal heb je geschreven super gaaf wat
    je er allemaal ziet en mee maakt en leuke foto's trouwens,
    nou veel plezier dan daar op die boerderij

succes he!!

• 19 September 2012 - 21:56

Fam. Jansen:

Wat heb je al veel gezien zeg. Mooie foto's zodat we mee kunnen kijken.
    Goede reis naar je eerst werkadres en werk ze!!

Groetjes van de Jansens!

• 19 September 2012 - 23:32

Papa Mama:

Leuke foto's, goedereis zo dadelijk, horen van je

groete P&M

• 20 September 2012 - 09:46

Fam. Kempers:

Hallo Elske,

Wat leuk om je te volgen en te lezen en te zien wat je allemaal gedaan hebt.
    Veel plezier en we lezen nog wel hoe het verder met je gaat.

Groetjes, Cor en Angelien

• 21 September 2012 - 08:25

Jolanda Fukkink:

hallo elske
    zo te lezen gaat het wel goed met je maar daar had ik ook niet aan getwijfeld, je hebt al heel veel bijzondere dieren en mensen ontmoet mooi om te zien,heel veel plezier groeten uit bredevoort

• 21 September 2012 - 08:44

Lianne Te Kiefte:

Beste Elske,

Wat fijn en leuk dat alles goed gaat met jou. Net jouw reiverslagen en foto's bekeken.
    Wat heb je al veel gezien en gedaan. Hopelijk is het werken ook een leuke ervaring. Wij zijn bezig aan onze laatste dag van onze vakantie in Thailand en vliegen morgen weer naar Nederland. Zo zie je maar met internet is de hele wereld dichtbij.

Lieve groeten van Paul en Lianne.

• 21 September 2012 - 22:35

Angela Van Gelder:

hey Elske,

Leuk om je volgen, ik had je dan wel even gesproken van de week, maar nu zien we wat je allemaal doet. En dan nu fijn aan het werk. We blijven op de hoogte!!
    Liefs, Gerrit, Angela en Ivo.

• 24 September 2012 - 13:15

Elske Te Kiefte:

Haha deborah! Doet die Wonbat je aan onze geslachtsonderzoeken denken??!! :-P
    Maar om je vraag te beantwoorden: het was een jongen! =-O