Boerderij - Reisverslag uit Wooroloo, Australië van Elske Kiefte - WaarBenJij.nu Boerderij - Reisverslag uit Wooroloo, Australië van Elske Kiefte - WaarBenJij.nu

Boerderij

Blijf op de hoogte en volg Elske

22 September 2012 | Australië, Wooroloo

Hoi allemaal.

Ffn een korte update. Nou de boerderij is niet wat ik ervan verwacht en gelezen had helaas. Ik denk dat ik het kort kan samenvatten en dat is dat het me niet bevalt hier. Zijn allemal omstandigheden die.niet samen gaa.
Ik ga dus kijken wanneer ik terug naar Perth kan /zou kunnen gaan. Want ze.moeten me wel ergens af kunnen zetten en ik moet ook mogen gaan..

Komende dagen kijk ik dus ff wat ik doe ik jou jullie op de hoogte!

Hoest in Nl? Hier is het weer net herfst man bah!:-P

Kuss

  • 22 September 2012 - 10:40

    Truus Betting:

    Ha Elske,
    Jammer dat het je op deze locatie niet bevalt. Hopelijk heb je het hierna meer naar je zin.
    Ik wens je veel succes en blijf je volgen.
    Groeten van Arnold en Truus, Bye.

  • 22 September 2012 - 11:30

    P&M:

    Jammer, probeer in Perth eerst terug te gaan, op naar de nieuwe kans!
    Het weer is hier ook herfstachtig,nu schijnt de zon.
    Succes,groetjes P&M

  • 23 September 2012 - 09:34

    Jolanda Fukkink:

    hallo elske wat jammer dat het niet naar jou verwachtingen is, maar hopelijk kun je nog wel een mooie plek vinden susses en veel liefs Henk en Jolanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elske

Actief sinds 22 Mei 2012
Verslag gelezen: 637
Totaal aantal bezoekers 39780

Voorgaande reizen:

11 September 2012 - 30 November -0001

Down Under

Landen bezocht: