Een nieuwe reis... - Reisverslag uit Aalten, Nederland van Elske Kiefte - WaarBenJij.nu Een nieuwe reis... - Reisverslag uit Aalten, Nederland van Elske Kiefte - WaarBenJij.nu

Een nieuwe reis...

Blijf op de hoogte en volg Elske

18 Augustus 2015 | Nederland, Aalten

Hoi allemaal,
Aangezien er steeds meer gevraagd wordt naar wat ik ga doen de komende maanden en het al bijna zover is, zal ik hierover een kort verhaaltje schrijven.
Over een kleine 3 weken, 7 september ga ik opweg naar Miami the Sunshine city. :D Daar aangekomen ga ik voor een goede 2 maand naar Island Dolphin Care op key largo, in de florida keys.
Dit is een centrum waar Dolfijnen therapie wordt gegeven aan mensen met een beperking maar ook aan veteranen. Ik ga meelopen met de therapeuten tijdens deze dolfijnen therapie.Zoals velen weten is dit een lang gekoeterde droom van mij, ik ben dan ook super blij dat ik deze kans nu krijg!
Na deze 2 maanden ga ik nog een goede maand door Patagonie rondreizen. Argentinie en chili wel te verstaan. DIt ga ik niet alleen doen, maar met een groep in een overland tour.
Het is de bedoeling dat ik op 5 december met een boel nieuwe ervaringen en wijsheiden weer heelhuids terugkom in ons koude kikkerlandje!
Ik kijk er erg naar uit en heb er super veel zin in! Ik zal tevens ook proberen geregeld een verhaaltje op mijn waarbenjij te schrijven zodat ik mijn belevenissen kan delen met iedereen die hier interesse in heeft.

Groetjes Elske

  • 18 Augustus 2015 - 13:32

    Helma:

    Wow Elske, wat super! Wat zal dat een bijzondere reis worden! Succes met de voorbereidingen en alvast heel veel plezier straks!

  • 18 Augustus 2015 - 21:55

    Sylvia Vogelpoel:

    Heel veel plezier en.....we gaan je verslagen weer uitpluizen. Groetjes fam. Vogelpoel

  • 19 Augustus 2015 - 11:02

    Alwin:

    Hallo Elske,

    Wat leuk dat je dit gaat doen. Zwemmen met dolfijnen lijkt me ook wel wat, maar het is helaas een beetje te ver weg. Heel erg veel plezier en ik kijk uit naar je verhalen.

    Groetjes Alwin.

  • 19 Augustus 2015 - 21:26

    Adri Van Drie:

    Dag Elske,
    He t lijkt erop dat nu werkelijk gaat gebeuren, waar je al zolang naar uitgekeken hebt.
    We wensen je een fantastische tijd en zullen je volgen en met je meeleven via je verslagen.

    Hartelijke groeten van Jn en Adri






  • 08 September 2015 - 13:06

    Pap En Mam:

    Hallo Elske,

    Zo je bent er!
    Na een behoorlijke reis, ben je nu op je plek.
    Ga lekker genieten,nu eerst van zon,zee,strand.
    Eind van de week dan op naar je werk!
    Liefs pap&mam

  • 08 September 2015 - 21:18

    Fam. Jansen:

    Even uitrusten en dan je droom uit laten komen! Heel veel plezier en we wachten je verhaal en foto's af. Heel veel groetjes van Werner en Rineke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elske

Actief sinds 22 Mei 2012
Verslag gelezen: 367
Totaal aantal bezoekers 39773

Voorgaande reizen:

11 September 2012 - 30 November -0001

Down Under

Landen bezocht: