Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Elske Kiefte - WaarBenJij.nu Miami - Reisverslag uit Miami Beach, Verenigde Staten van Elske Kiefte - WaarBenJij.nu

Miami

Blijf op de hoogte en volg Elske

10 September 2015 | Verenigde Staten, Miami Beach

Hoi allemaal,
Een verslagje vanuit het zonnige miami!
Mijn 1e vlucht had veel vertraging wat betekende dat ik mijn 2e vlucht nog maar net kon halen! Daarbij moet je in amerika de ingecheckte bagage ook weer pakken en zelf door de douane brengen, ontzettend tijdrovend... Maar het is allemaal gelukt!
Inmiddels ben ik hier al lekker aan het genieten van het mooie weer! Wel super warm zo rond de 30C denk ik. Je ziet hier dan ook op alle terrassen en in bussen en hotels de airco op ‘standje turbo’ staan :D. Wel even wennen als je daarna weer de hitte inloopt. En de muggen weten me meteen al te vinden, lekker vers bloed.
Ik zit in een hostel in Miami Beach. Het hostel zelf heeft een zwembad en ligt een straat van get strand af! Miami beach is trouwens een levendig Aparte! stad van miami. Er is veel te doen.
Het motto hier in miami is wel een beetje; zien en gezien worden! En het is een drukke bedoeling overal. Er loopt me toch ook apart volk rond.. en er rijden veel superdure auto’s rond ! Ook zie je veel van die echte amerikaanse autos met grote uitlaten, films worden dus een beetje werkelijkheid! Het verkeer hier wil je zelf niet in rijden, een grote chaos. Gewoon toeteren als je voor wilt en dan krijg je voorrang anders jaagt iedereen je zo van de sokken. In en rond Miami wonen veel donkere mensen. Je ziet hier ook veel Zuid Amerikanen. Zo word er veel Spaans gesproken onderling.
Gisteren ben ik Miami beach zelf al aan het verkennen geweest. Zoals ik al zei draait het echt een beetje om het strand. Ocean drive is een drukke en levendige straat bij het strand. Vandaag ben ik door Miami zelf geweest. Dit stelt als stad niet zoveel voor. Het zijn eigenlijk allemaal aparte buurten in miami en dat maakt samen de stad. Zoals little havanna, waar veel Cubanen wonen en Coral globes een rijke luis buurt. Little havanna is trouwens wel erg gezellig om een tijdje rond te struinen… ook is er een klein parkje waar allemaal mensen de hele dag met elkaar aan het dominooen zijjn.
Veel sightseeing zelf is er verder niet. Ik heb ook nog met een boot door de haven en langs een paar eilanden bij miami gevaren. Op star island staan huizen van Veel bekende sterren en er is nog een eilandje waar de duurste huizen opstaan ook van stekende sterren. Indrukwekkend, maar absurd wat dat allemaal kost!
Met dit mooie weer staat er wel geregeld een cocktailtje voor mijn neus! Erg lekkur met zo’n warm weer.
Nou zoals jullie lezen vermaak ik me prima. Zaterdag ga ik naar key largo om me daar te settelen voor een goede 2 maand! Heb der al super veel zin in !
(Ik probeer nog wat foto’s te up loaden. )

Groetjes elske

  • 10 September 2015 - 08:41

    Fam. Jansen:

    Wat heb je al veel gezien! Mooi weer en eens heel wat anders. Veel plezier!!! Groetjes Werner en Rineke

  • 10 September 2015 - 10:56

    Fam. Noordink:

    Ha die Elske, klinkt allemaal weer top. Vooral de temperatuur, de beach en de cocktails klinken me als muziek in de oren. Geniet ervan! Groetjes, Arent

  • 10 September 2015 - 17:00

    Lisa:

    Oeeehhh Channing Tatum!! <3

    Lekker Els! ziet er goed uit!

  • 10 September 2015 - 19:27

    Jan En Adri Van Drie:

    Dag Elske,
    Buiten verwachting dat je al zo snel zo'n uitgebreid verslag hebt geschreven.
    Van je moeder hadden we al gehoord dat de reis wat moeizaam was verlopen.
    Leuk dat je in de gelegenheid bent om Miami en Miami Beach te verkennen.
    Nu op naar de dolfijnen. Veel plezier en tot de volgende mail. Groeten van ons beiden

  • 15 September 2015 - 22:06

    Jolanda En Henk Fukkink:

    Halo Elske zo te lezen is het daar heel erg anders als in Aalten,wij wensen je heel veel plezier op je ontdekkings tocht en de hartelijke groetjes van Henk en jolands

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Elske

Actief sinds 22 Mei 2012
Verslag gelezen: 599
Totaal aantal bezoekers 39738

Voorgaande reizen:

11 September 2012 - 30 November -0001

Down Under

Landen bezocht: